August

از لحظاتی پیش آپدیت ماه آگوست کنسول ایکس باکس وان در اختیار کاربران این کنسول قدرتمند قرار گرفته است. این آپدیت به صورت موجی منتشر می شود و طی چند روز آینده در اختیار همه کاربران قرار می گیرد. چنانچه آپدیت جدید را مشاهده نکرده اید نگران نباشید و منتظر انتشار آن برای کنسول خود بمانید. با این آپدیت قابلیت های زیر به کنسول شما اضافه می شود:

  • Cortana: کرتانا برای کابرانی که موقعیت آنها بروی UK و US است. به کمک کرتانا تمامی قابلیت های این دستیار هوشمند را بروی کنسول خود خواهید داشت و می توانید با گفتن مثلا “Hey Cortana XBOX on” کنسول خود را روشن کنید.
  • Background music: با آپدیت جدید قابلیتی که بسیاری از گیمر های جهان منتظر آن بودند فعال می شود و آن نیز گوش دادن آهنگ در حین بازی کردن است. ایکس باکس وان تنها کنسول بازی جهان است که می تواند این مهم را انجام دهد و شما می توانید در حیت بازی فورزا از موسیقی مورد علاقه خود بهره ببرید.
  • My games & apps: بخش مهم کنترل بازی ها و اپلیکیشن ها در ایکس باکس وان در قسمت بالای صفحه قرار گرفته و رابط کاربری آ« بسیار بهتر و قدرتمند تر شده است.
  • New Store: فروشگاه ایکس باکس وان با فروشگاه ویندوز ۱۰ یکی شده است و شما تجربه ای جدید برای استفاده از این استور فروق العاده اپلیکیشن و بازی خواهید داشت.

با ویندوز سنتر همراه باشید تا شما را از آخرین اخبار بهترین کنسول بازی جهان مطلع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.