xavaran

شرکت پارسنیپ یک کمپانی کاملا ایرانی است که توانسته با خلاقیت بالا یک بازی استراتژی جذاب را برای علاقه مندان به بازی های استراتژی تولید کند. این بازی که زاواران نام دارد از اواسط تابستان امسال به صورت آزمایشی و نسخه بتا برای پلتفرم ویندوز PC منتشر شد. طراحی کاراکترهای این بازی فوق العاده است و تیم پارسنیپ توانسته محیط بازی را بسیار رنگارنگ و جذاب خلق کند، و در عین حال حجم بازی را بسیار پایین نگه دارد.

ingame-xavaran

شابد چیزی جذاب تر از بازی ای نیست که با فونت های فارسی و اعداد فارسی طراحی شده باشد و هرچه بیشتر با فرهنگ ایران زمین نزدیک باشد. این بازی جذاب را با کلیک بروی لینک زیر از وب سایت رسمی Parsnip دانلود نمایید و از بازی با آن لذت ببرید. امیدواریم که تیم توسعه دهنده این بازی آن را به صورت یونیورسال برای ویندوز ۱۰ موبایل، تبلت و پی سی و حتی ایکس باکس در استور مایکروسافت منتشر کند. با ویندوز سنتر همراه باشید.

بروزرسانی: طی مکاتبات انجام شده با تیم پارسنیپ، نسخه یونیورسال این بازی برای ویندوز ۱۰ در برنامه کاری شرکت قرار دارد و امیدواریم هرچه زودتر شاهد اولین بازی حرفه ای ایرانی در استور ویندوز ۱۰ باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.