translator-10-beta-scn-1امروز برنامه کاربردی مترجم بینگ با نام جدید و قدرت گرفته از کدهای یونیورسال برای ویندوز ۱۰ منتشر شد و با نام Translator 10 وارد استور شد. در حال حاضر نسخه بتای این برنامه برای کابران ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل قابل دسترسی است. با دانلود این برنامه کاربردی و قدرتمند دیگر نیازی به دیکشنری نخواهید داشت چرا که با دانلود لغت نامه های آن می توانید حتی بدون اینترنت نیز از آن بروی گوشی و تبلت و یا کامپیوتر خود استفاده نمایید.

این نسخه کاملا از زبان فارسی پشتیبانی می کند و شما می توانید تمامی زبان های دنیا را یه فارسی و بلعکس ترجمه کنید. همچنین شما می توانید با صدا و یا تصویر نیز متن های مختلف را به یکدیکر ترجمه نمایید.

translator-10-beta-scn-2قابلیت استفاده از دوربین گوشی و یا کامپیوتر برای ترجمه روزنامه و یا تابلو های زبان های ناآشنا تر همچون کره ای و یا چینی و یا اسپانیایی بسیار کاربردی است می توانید از آن برای ترجمه دستور استفاده از مواد و کالاهای مختلف استفاده نمایید و از تکنولوژی مایکروسافت لذت ببرید. برای دانلود این برنامه فوق العاده از لینک زیر استفاده نمایید و از کارایی عالی آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.