build-windows

تنها کمتر از چند ساعت تا شروع کنفرانس بزرگ بیلد در شهر سانفرانسیکو آمریکا در ایالت کالیفرنیا فاصله داریم. این کنفرانس را به لیست تقویم گوشی خود اضافه کنید تا از ساعت ۸ شب امشب به مدت ۳ روز در جریان آخرین رویداد های تکنولوژی جهان قرار بگیرید. برای آن دسته از دوستانی به با بیلد آشنایی ندارند توضیح کوتاهی در مورد بیلد خواهیم داد.

بیلد (به انگلیسی: Build) یک کنفرانس سالانه است که از سوی شرکت مایکروسافت برگزار می‌شود، هدف این کنفرانس پیشبرد نرم‌افزار و توسعه‌دهندگان وب با استفاده از ویندوز، ویندوز فون، مایکروسافت آژور و دیگر فناوری‌های مایکروسافت است. این کنفرانس نخستین بار در سال ۲۰۱۱ میلادی برگزار شد، این کنفرانس به‌عنوان جانشین رویدادهای توسعه‌دهندگان پیشین مایکروسافت عمل می‌کند.

شما می توانید پخش زنده ی این رویداد مهم را از وب سایت رسمی آن که در زیر لینک شده است مشاهده نمایید و همانند همیشه ویندوز سنتر نیز با ترجمه آخرین و مهم ترین رویداد های آن در خدمت شما خواهد بود.

وب سایت رسمی کنفرانس بیلد

چنانچه می خواهید از روی گوشی و یا تبلت این رویداد را دنبال کنید می توانید به غیر از وب سایت از اپلیکیشن رسمی بیلد بروی ویندوز ۱۰ موبایل خود بهره ببرید. برای دانلود اپلیکیشن رسمی بیلد ۲۰۱۶ بروی دکمه دانلود از استور مایکروسافت در زیر کلیک نمایید.

Get_it_MS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.