windows10

شاید بارها به دنبال نسخه اصلی و بدون دستکاری ویندوز ۱۰ بوده اید و و متاسفانه در کمتر سایتی نسخه رسمی و اوریجینال ویندوز ۱۰ بدون کرک و هیچ گونه افزونه ای یافت می شود. حتی نسخه های رسمی کمیاب نظیر ویندوز ۱۰ N و یا KN-Edition در کمتر سایتی با زبان فارسی وجود دارد و یا شاید وجود ندارد! بسیاری از نوت بوک های بازار با ویندوز ۱۰ Single-Language-Edition وارد بازار شده اند و چنانچه قصد آپدیت ویندوز نوت بوک خود را داشته باشید با مشکل مواجه می شوید. برای حل تمامی این مشکلات ما شما را با وب سایت فوق العاده windowsiso.net آشنا می کنیم. جایی که شما می توانید تمامی نسخه های رسمی ویندوز را بدون هیچ گونه دستکاری با سرعت بالا دانلود نمایید.

برای دانلود آخرین نسخه تمامی مدل های ویندوز ۱۰ که در حال حاضر ویندوز ۱۰ با بیلد ۱۴۳۹۳ و یا همان آپدیت Anniversary است می توانید از لینک زیر استفاده نمایید و نسخه مورد نظر خود را انتخاب و به راحتی دانلود نمایید. در اوایل سال ۲۰۱۷ که نسخه جدید ویندوز ۱۰ با نام Windows 10 Creators منتشر می شود نیز این وب سایت آخرین نسخه جاری را برای دانلود جداگانه فایل ISO آن در اختبار شما قرار می دهد.

(فایل ایزو (ISO) در واقع فایل DVD ویندوز است که به صورت یک فایل در اختیار شما قرار می گیرد و می توان آن را بروی DVD و یا USB کپی کرده و از آن استفاده نمود.)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.