microsoft-lumia-950-review-2-1024x768

با انتشار ویندوز ۱۰ موبایل از قابلیت جدیدی به نام کانتینیوم رونمایی شد. گوشی هایی که از سی پی یو های نسل جدید کوالکم بهره می برند می توانند به کمک داک مخصوص با نام داک کانتینیوم به هر مانیتوری با ورودی HDMI متصل شده و نسخه ای ساده از ویندوز ۱۰ دسکتاپ را در اختیار شما قرار دهند. به کمک این نسخه شما می توانید برنامه های یونیورسال را با سایز نسخه دسکتاپ مشاهده کنید و همچنین با اتصال ماوس و کیبورد به گوشی تجربه ای کامل از یک پی سی را با قدرت موبایل خود داشته باشید.

lumia-950-continuum-display-dock

تبدیل شدن گوشی به یک ابزار قدرتمند برای کاربری حرفه ای یکی از نیازهای اصلی کاربران امروز جهان است. حال به کمک ویندوز ۱۰ این امکان فراهم شده تا شما بتوانید اکثر فعالیت های حرفه ای خود را تنها به کمک یک گوشی موبایل انجام دهید. محدودیت های موجود از قبیل اجرای برنامه های x86 بروی گوشی از قبیل نسخه کامل برنامه ای مانند اتوکد و یا فوتو شاپ از سی پی یو های حال حاضر است. ولی قابلیت فوق العاده کانتینیوم نوید رشد اپلیکیشن های یونیورسال و حرفه ای را برای پلتفرم ویندوز ۱۰ می دهد.

Continuum-image-2-1024x684

استفاده از گوشی هوشمند به عنوان تنها دستگاه دیجیتال همراه و همچنین استفاده از آن برای مواردی همچون ارایه مطالب تهیه شده از قبیل طرح ها و ایده های موجود بسیار لذت بخش است و راندمان کاری را به بهینه ترین وجه ممکن بهبود می بخشد. برای مثال شما می توانید کلیه امور آفیس خود را با اشتراک آفیس ۳۶۵ و یک دستگاه گوشی مجهز به تکنولوژی کانتینیوم به سرانجام برسانید.

device_family_continuum_phone_CortanaMarket

نکته جالب دیگر در مورد کانتینیوم این است که در هنگام استفاده از گوشی به عنوان کیس کامپیوتر خود و اتصال ماوس و کیبورد به آن، خود گوشی کاملا همانند گذشته قابل استفاده است و می توانید با آن تماس گرفته و یا جواب اس ام اس های خود را بدهید و یا حتی بروی آن بازی اجرا نمایید. برای استفاده از این قابلیت های فوق العاده تنها نیاز به یک داک کانتینیوم دارید که قیمت آن در ایران در حال حاضر حدود ۳۰۰۰۰۰ تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.