office2016کامل ترین برنامه کاربری اداری و تجاری جهان امروز آپدیت شد و نسخه ۲۰۱۶ آفیس منتشر شد. همان طور که پیشتر اعلام شده بود نسخه نهایی آفیس ۲۰۱۶ امروز یعنی ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۵ منتشر شد. این نسخه از آفیس بسیار مدرن تر و کاربردی تر از نسخه های گذشته شده است. یکی از مهم ترین تغییرات این نسخه امکان فعالیت همزمان چند کاربر بروی یک فایل است! این قابلیت به همراه قابلیت امکان اتصال تصویری از داخل برنامه های مختلف آفیس با اسکایپ و همچنین کمک به شما از طریق بینگ و کرتانا در جایجای برنامه شما را شیفته خود خواهد کرد.

آفیس ۲۰۱۶ برای مشترکان آفیس ۳۶۵ رایگان خواهد بود و تمامی کاربرانی که از اشتراک ماهی ۶ الی ۸ دلاری آفیس ۳۶۵ بهره می برند برای دانلود این نسخه هیچ هزینه ای نمی پردازند. اگر می خواهید از امکانات فوق العاده این نسخه آفیس بهره ببرید کافیست گیف کارت مایکروسافت تهیه کنید و مبلغ آن را وارد کیف پول الکترونیکی مایکروسافت خود کنید که به همراه ایجاد حساب ایمیل مایکروسافت به رایگان برای شما ساخته شده است وارد کنید (Redeem). آموزش این کار در سایت های فروش گیفت کارت مایکروسافت در ایران به تفصیل داده شده است.

سپس با صرف هزینه مربوط به اشتراک خود می توانید از آخرین نسخه محصولات آفیس بهره مند شوید. چنانچه در حال حاضر مشترک آفیس ۳۶۵ هستید کافیست برای دانلود آفیس ۲۰۱۶ به سایت www.office.com رفته و با اکانت مایکروسافت خود وارد شوید و بروی دکمه ی install کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.