device_laptop_smileاین پرسش برای بسیاری از کاربران ویندوز فون ۸٫۱ وجود دارد که آخرین نسخه ویندوز ۱۰ موبایل کی برای گوشی های موجود در بازار منتشر می شود؟ با توجه به اخبار رسمی زمان دقیقی برای انتشار ویندوز ۱۰ موبایل وجود ندارد و تنها مایکروسافت به اوایل سال ۲۰۱۶ اشاره کرده است. با توجه به اینکه امروز اولین روز سال ۲۰۱۶ میلادی است، از امروز می توان انتظار انتشار نسخه نهایی و رسمی ویندوز ۱۰ موبایل را داشت و همچنین باید در نظر داشت که این آپدیت با توجه به کشور ها و اپراتور های آنها در زمان بندی مشخصی منتشر خواهد شد. با توجه به اینکه نسخه RTM آن در ماه گذشته میلادی منتشر شده است انتظار می رود که نسخه نهایی برای انتشار آن حداکثر تا ماه دوم میلادی سال ۲۰۱۶ در اختیار همگان قرار بگیرد.

همان طور که می دانید مایکروسافت ویندوز ۱۰ PC را در دو موج آپدیت کرد. ابتدا نسخه RTM یا همان بیلد ۱۰۲۴۰ و سپس با آپدیت پاییزه یعنی ۱۰۵۸۶ برخی از مشکلات نسخه ۱۰۲۴۰ را که نسخه RTM بود برطرف کرد و نسخه موجود حال حاظر یعنی ۱۰۵۸۶٫۳۶ آخرین و پایدارترین نسخه ویندوز ۱۰ است. با این تجربه انتظار می رود که برای موبایل نیز همین روش دنبال شود و با آپدیت دیگری نسخه RTM موجود بروی گوشی های لومیا ۵۵۰ – ۹۵۰ و ۹۵۰ ایکس ال بهبود یابد و آماده انتشار برای تمامی کاربران ویندوزفون ۸٫۱ و همچنین تمامی گوشی آماده انتشار با ویندوز ۱۰ شود.

امید است تا بیشتر از انتظار برای نسخه نهایی ویندوز ۱۰ گوشی خود را برای استفاده مفید تر و کارآمد تر از قابلیت های گجت های هزاره سوم آماده کنیم و سعی کنیم تا امور روزانه از آنها بهره کافی را ببریم. با ویندوز سنتر همراه باشید تا از آخرین اخبار محصولات مایکروسافت مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.