Windows 2021

مایکروسافت و هم چنین پانوس پانای مدیر بخش ویندوز و سرفیس مایکروسافت امروز از رویداد 24 جون 2021 رونمایی کردند و اعلام شد که در این رویداد از نسخه جدیدی از ویندوز پرده برداری می شود. ساتیا نادلا نیز در بخش keynote کنفرانس بیلد در ماه گذشته اعلام کرد که بزودی از بزرگترین آپدیت ویندوز در 10 سال گذشته رونمایی خواهد شد. با توجه به احتمال ادغام قابلیت های ویندوز 10X با ویندوز 10 و همچنین کار بروی نسخه جدیدی از ویندوز با اسم کد Sun valley انتظار می رود، این نسخه بر خلاف تصور نام ویندوز 10 را همراه خود نداشته باشد و از سری جدیدی از ویندوز رونمایی شود. ویندوز 10 در سال 2015 رونمایی شد و در حال حاضر 6 سال از انتشار نسخه اولیه آن می گذرد.

با توجه به اینکه پیشتر اعلام شده بود ویندوز 10 آخرین نسخه ویندوز خواهد بود و تنها با آپدیت های منظم سالی دوبار با نام های مختلف تابحال بروز شده بود و قابلیت های جدیدی نسبت به نسخه اولیه به آن اضافه شد. حال با توجه به تغییر مدیریت بخش ویندوز مایکروسافت و خلاقیت های بی نظیر پانوس پانای در بخش سرفیس و سخت افزار مایکروسافت، انتظار می رود این قانون شکسته شده باشد و نسخه جدیدی از ویندوز با نام جدید در 24 جون 2021 رونمایی شود و در پاییز همین سال در دسترس عموم قرار گیرد.

شما می توانید این رویداد را در تاریخ 24 جون 2021 به ساعت محلی 11 صبح ساحل شرقی آمریکا از طریق لینک زیر به صورت زنده مشاهده نمایید.

پخش زنده رویداد ویندوز در تاریخ June 24 2021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.