skype-2018

امروز نسخه جدید اسکایپ با نسخه ۱۲٫۱۸۰۳٫۲۷۹٫۰ برای تمامی کاربران ویندوز ۱۰ موبایل، تبلت، PC و ایکس باکس وان منتشر شد و طی این آپدیت مشکل پشت رو شدن تصویر دوربین در پشت در ویندوز ۱۰ موبایل بر طرف شد. همچنین سرعت راه اندازی و اجرای برنامه نیز بهتر شده و کارایی بخش نوتیفیکیشن برنامه نیز بهتر شده است. برای دانلود آخرین نسخه برنامه محبوب مکالمات صوتی و تصویری اسکایپ بروی دستگاه ویندوز ۱۰ خود، بروی دکمه دانلود زیر از استور مایکروسافت کلیک نمایید.

Get

7 thoughts on “نسخه جدید اسکایپ با رفع مشکلات دوربین برای ویندوز ۱۰ به صورت یونیورسال منتشر شد.”
  1. با عرض سلام .چند روزی است که یا من نمیتوانم از دکمه ای که شما جهت دست رسی سریع و راحت به استور ماکروسافت ایجاد کردین نمیتوتنیم کانکت شویم و امکان پذیر نمیشوداما به راحتی میتوتوانم وارد برنامه استور از طریق خود برنامه استور شوم.آیا از مشکل اینترنت یا تنظیمات گوشی من هست یا دلیل دیگری دارد.
    ممنون

    1. درود – خواهشمند است بفرمایید مشکل در کدام دکمه ی دانلود است تا بررسی شود. ممنون از تماس شما

  2. خواهش میکنم
    همین دکمه مشکی که الان جهت دسترسی به دانلود هست دو داخلش ماکروسافت تایپ شده.بعد لمس دکمه به محل دانلود نمیرود اما از طریق خود استور امکان پذیر هست

    1. درود – لینک تست شده و مشکلی در آن مشاهده نشده – اینکه بعضی از لینک ها استور را به صورت مستقیم باز نمی کنند در ذات آنها است و در برخی از اپلیکیشن ها که عموما اپ های پیش فرض هستند فعال نمی شوند. مشکلی از دستگاه شما نیست، چنانچه که مستقیم استور باز نمی شود و تنها به صفحه ی وب آن برنامه در استور منتقل می شوید و نیاز مند کلیک بروی دکمه ی Get و یا Install هستید. پیروز باشید.

  3. سلام . من ویندوز ۷ دارم اما وقتی نصی میکنم اسکایپ رو میگه ایمنرنت شما کافی نیست در حالی که اینترنتم کافی هست . باید چکار کنم . ممنون

    1. درود این نسخه به صورت UWP است و تنها برای کاربران ویندوز ۱۰ است. پیشنهاد می شود در اسرع وقت ویندوز خود را به ویندوز ۱۰ تغییر دهید تا از قابلیت ها و امنیت بالاتر ویندوز ۱۰ به همراه سرعت بیشتر و آن بهره مند شوید. برای استفاده از اسکایپ بروی کامپیوتر های با ویندوز قدیمی مانند ویندوز ۷ که برای ۱۲ سال قبل است باید از نسخه کلاسیک اسکایپ و یا نسخه تحت وب آن استفاده نمایید.
      پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.