در حالی که اسکایپ جشن 20 سالگی خودش رو می گیرد، نسخه جدید این مسنجر محبوب نیز با قابلیت های جدید منتشر شده که نه تنها بروی دستگاه های مختلف از طریق استور و فروشگاه های نرم افزاری مربوطه نصب میشه، بلکه می توان نسخه جدید اسکایپ وب که به اسکایپ آنلاین (Skype Online) تغییر نام داده را بدون نیاز به نصب و تنها به کمک یک مرورگر مدرن همچون مایکروسافت اج دسترسی کامل داشت و استفاده کرد.

اسکایپ، یکی از محبوب‌ترین ابزارها برای مکالمات تصویری و متنی در سراسر جهان است و نسخه‌ی وب این اپلیکیشن نیز با قابلیت‌های جدیدی به‌روز شده است. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

1. برقراری تماس ویدیویی با کیفیت HD و ضبط تماس‌ها

کاربران مرورگرهای اج و گوگل کروم می‌توانند بدون نیاز به اپلیکیشن مستقل، از تماس‌های ویدیویی با کیفیت بالا استفاده کنند. همچنین، این نسخه امکان ضبط تماس‌ها را نیز داراست.

2. پنل نوتیفیکیشن

اگر کسی شما را منشن کند یا گفته‌ی شما را نقل کند، به‌شما خبر می‌دهد. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا از تغییرات در گفتگوها آگاه شوند.

3. عکس‌العمل نشان دادن به پیام‌ها از طریق اموجی‌ها

حتی اگر فردی به پیامی از شما از طریق ایموجی عکس‌العمل نشان دهد، نیز از طریق پنل نوتیفیکیشن به‌شما اطلاع داده می‌شود.

برای استفاده از اسکایپ وب (اسکایپ آنلاین) تنها کافیست بروی لینک زیر کلیک نمایید و با ورود به حساب کاربری و با ساخت یک اکانت رایگان جدید از قابلیت تماس تصویری HD و کیفیت بالای آن بهره مند شوید.

این نسخه بروی تمامی مرورگر های مدرن جهان بدون مشکل اجرا می شود و شما می توانید بدون نیاز به نصب از این برنامه بروی مرورگر خود به راحتی استفاده نمایید. با ویندوز سنتر همراه باشید تا از آخرین اخبار دنیای تکنولوژی مطلع شوید. همچنین پیشنهاد می کنیم از کانال یوتیوب ویندوز سنتر دیدن و در آن عضو شوید تا از آخرین ویدیو ها آموزشی ما مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.