چنانچه از نصب برنامه های کرک ادوبی خسته شده اید و به دنبال یک برنامه ویرایش فیلم و ویدیوی فوق العاده قدرتمند و در عین حال رایگان هستید، CapCut گزینه ی بی نظیری است. این اپلیکیشن که توسط کمپانی توسعه دهنده ی تیک تاک توسعه داده شده به صورت رایگان و با امکانات بی نظیری در اختیار کاربران ویندوز قرار دارد.
نرم افزار CapCut یک ویرایشگر ویدئویی همه کاره است که توسط شرکت ByteDance توسعه داده شده است. این نرم افزار به کاربران امکان می دهد تا ویدئوهای خود را با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، ویرایش کنند. این نرم افزار شامل ابزارهایی مانند ویرایش انعطاف پذیر، ابزارهای هوش مصنوعی، همکاری تیمی و منابع استک. با استفاده از این نرم افزار، می توانید ویدئوهای خود را با استفاده از قالب های آماده، ویرایش کنید و همچنین، این نرم افزار امکاناتی مانند تشخیص خودکار گفتار به متن، تبدیل متن به گفتار، و ابزارهایی برای اصلاح تصاویر و ویدئوها را نیز داراست.

شما همچنین می توانید از این برنامه بروی وب و بدون نیاز به نصب استفاده کنید ولی برای اینکار باید ویدیوهای خود را به فضای ابری این برنامه آپلود کنید، اما پیشنهاد ویندوز دانلود این برنامه به صورت اوریجینال و رسمی از وب سایت این برنامه است که به شما امکان می دهد تا ویدیو های 4K و با فریم ریت 60 را به رایگان از آن خروجی بگیرید.

برای دانلود CapCut بروی کامپیوتر خود بروی لینک زیر کلیک نمایید و سپس گزینه Download for Windows را مطابق تصویر بالا کلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.